Saturday, 28 October 2017

Opcje Strategie Zrozumienia


Ta zasada jest ważna od 25 kwietnia 2017 r. Ten blog jest osobnym blogem napisanym i edytowanym przeze mnie Opinie i poglądy wyrażone na tym blogu są wyłącznie moje Uważam, że dzieli to, co pracowałam w mojej klasie i czego się dowiedziałem przez mój program do czytania i od moje doświadczenie tylko popieram produkty lub usługi, które wykorzystałem i okazały się korzystne, w oparciu o moją wiedzę fachową, którą uważam za godne takiego poparcia Wszelkie informacje o produktach, statystyce, cytatach lub innych oświadczeniach dotyczących produktu lub usługi powinny być zweryfikowane producent lub dostawca. Zapraszamy na Comprehension Connection, kraj lektury uczenia się stworzony przez Carla Czytanie specjaliści z Wirginii świętuje 25 lat w klasie Żona do jednego pacjenta męża Mamo do dwóch bajecznych dzieci i jeden futrzany przyjaciel Kochanek Travel, kawa pić, i komputer junkie Dołącz do mnie w naszej podróży do nowych miejsc nauki Och, jaka będzie przygoda, którą będziemy mieli W moim Sklepie TPT. Guideline 3 Zapewnij opcje do zrozumienia. Edukacja nie polega na udostępnianiu informacji, których celem jest bibliotek, lecz nauczyć studentów, jak przekształcać dostępne informacje w użyteczną wiedzę. Z dekady badań nad wiedzą kognitywną wykazano, że zdolność przekształcania dostępnych informacji w użyteczną wiedzę nie jest procesem pasywnym ale aktywny Budowa wiedzy użytecznej, wiedzy, która jest dostępna dla przyszłych decyzji, zależy nie tylko od dostrzeżenia informacji, ale od umiejętności przetwarzania informacji aktywnych, takich jak selektywne uczestnictwo, integracja nowych informacji z wcześniejszą wiedzą, kategoryzacja strategiczna i aktywna pamięć Osoby różnią się znacznie w umiejętnościach w przetwarzaniu informacji i dostępie do wcześniejszej wiedzy, dzięki której mogą przyswoić sobie nowe informacje Prawidłowe zaprojektowanie i prezentacja informacji odpowiedzialność każdego programu nauczania lub metodologii instruktażowej może zapewnić rampy poznawcze, które są konieczne, aby zapewnić, że wszystkie stany udenty mają dostęp do wiedzy.3 1 Opcje, które dostarczają lub aktywują wiedzę w tle. Informacje, pojęcia, zasady lub pomysły informacyjne są bardziej dostępne i otwarte na asymilację jako wiedzę, gdy są prezentowane w taki sposób, że pierwszeństwo, aktywizuje lub - nowatorska wiedza Różnorodne bariery i nierówności istnieją, gdy niektórzy studenci są pozbawieni wiedzy podstawowej, która ma kluczowe znaczenie dla asymilacji lub korzystania z nowych informacji, np. znajomości zasad leżących u podstaw działań związanych z matematyką Te bariery można zmniejszyć, jeśli dostępne są opcje, które dostarczają lub aktywują odpowiednią wiedzę, lub link do wstępnych informacji gdziekolwiek indziej. Instrukcje anonsowania poprzez aktywację odpowiedniej wiedzy np. używanie wizualnych zdjęć, koncepcji kotwiczenia lub podstawowych metod opanowywania. Korzystanie z zaawansowanych organizatorów, np. metod KWL, map koncepcyjnych. Nauczanie kluczowych wymagań wstępnych poprzez demonstrację lub modele, konkretne obiekty. Związanie z odpowiednimi analogiami i metaforami.3 2 Opcje, które h podkreśla ważne cechy, duże pomysły i relacje. Jedną z poważniejszych różnic między ekspertami a nowicjuszami, w tym niepełnosprawnymi, w każdej dziedzinie, jest możliwość, w odróżnieniu od krytycznego od tego, co nieistotne lub nieistotne. Ponieważ eksperci szybko rozpoznają najważniejsze cechy w informacji, przezwycają czas efektywnie, szybciej identyfikują to, co jest cenne i znalezienie właściwych haków, w celu przyswajania najcenniejszych informacji w istniejącej wiedzy. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów udostępniania informacji jest wyraźne wskazanie lub zachęca do pomagania osobom w uczestniczeniu w tych najważniejszych sprawach, unikając tych, które są najmniej ważne W zależności od celu lekcji, podkreślenie może podkreślić 1 krytyczne cechy wyróżniające tę koncepcję od drugiego, 2 duże pomysły, które organizują domeny informacji , 3 relacje między różnymi koncepcjami i ideami, 4 relacje między nowymi informacjami a wcześniejszą wiedzą na temat budowania sieci i kontekstów, w których nowe informacje mają znaczenie. Najważniejsze lub podkreślające kluczowe elementy w tekście, grafice, diagramach, formułach. Wykresy, organizatory graficzne, procedury organizatora organizatorów, koncepcje organizatora koncepcji i koncepcja aby uwypuklić najważniejsze pomysły i relacje. Użyj wielu przykładów i przykładów, aby podkreślić krytyczne cechy. Zmniejsz kontrowersje w obcych elementach, użyj maskowania nieistotnych funkcji. Używaj wskazówek i zachęca do zwracania uwagi na krytyczne funkcje.3 3 Opcje, Prowadzenie informacji przetwarzania. Skuteczna transformacja informacji w użyteczną wiedzę często wymaga zastosowania strategii i umiejętności umysłowych do przetwarzania tych informacji Te strategie kognitywne lub meta-poznawcze obejmują selekcję i manipulowanie informacjami, dzięki czemu można lepiej podsumować, skategoryzować, priorytetyzowane, kontekstualizowane i zapamiętane Podczas gdy niektórzy studenci w dowolnym w klasie może mieć pełny repertuar tych strategii, a także wiedząc, kiedy je stosować, większość uczniów nie dotyczy tych ostatnich uczniów, jest jednym z najbardziej korzystnych interwencji, aby nauczyć ich jasno tych strategii i sprawić, aby ich praktyka w ich odpowiednim użyciu w kontekście Dobrze zaprojektowane materiały mogą dostarczać niestandardowe i wbudowane modele, rusztowania i informacje zwrotne, które pomogą uczniom, którzy mają bardzo zróżnicowane umiejętności i niepełnosprawności, skutecznie wykorzystując te strategie..Rejestrujące rusztowania wspomagające strategie przetwarzania informacji. Wiele punktów wejścia do lekcji i opcjonalnych ścieżek poprzez treść. Wymiana informacji na mniejsze elementy. Praktyczne uwalnianie informacji, podkreślanie sekwencji.3 4 Opcje wspomagające pamięć i transfer. Podczas gdy każdy z rusztowań poznawczych opisane powyżej może zwiększyć retencję niektórych studentów, inne mają słabości lub niepełnosprawności, które wymagają wyraźnego wsparcia dla pamięci i transferu w celu poprawy dostępności poznawczej Wsparcie dla pamięci i transferu obejmują techniki, które mają zwiększyć pamięć informacji, jak również te, które zachęcają uczniów do stosowania jasnych strategii mnogościowych. Sprawdzenia, organizatorzy, notatki, elektroniczne przypomnienia. Promocje dotyczące korzystania z mnemonickich strategii i urządzeń, np. Wizualne wyobrażenia, strategie parafrazowania, metoda loci, etc. Odpowiedziane możliwości rozmowy w terenie i praktyki. Templates, organizatorzy grafiki, mapy koncepcyjne, która łączy nowe informacje z wcześniejszą wiedzą, np. sformułowaniami słów kluczowych, półprzezroczystymi mapami koncepcji. Embedding nowych pomysłów na znane pomysły i konteksty, korzystanie z analogii, metaphor. PreK-12 Headlines rynków. Options Publishing przedstawia nowe zagadnienia dotyczące rozumienia zagadnień czytania. Options Publishing Wtorek, 11 marca 2008.Iowa City, IA 11 marca 2008 r. Opt Jons Publishing, czołowy wydawca dodatkowych materiałów edukacyjnych i programów interwencyjnych oraz firmy z Haight Cross Communications, ogłosił wydanie Comprehension Matters, nowego zagadnienia zrozumienia dla czytania dla klas 3-8 poziomów CH, mające na celu ułatwienie zróżnicowanej instrukcji na umiejętności zrozumienia najczęściej testowane w testach języka angielskiego w szkole Seria jest dostępna natychmiast. Dr Thomas Emrick, Dyrektor Generalny ds. Wydawnictw Optycznych, opublikuje osobne książki z zakresu umiejętności, pozwalający wychowawcy na odróżnienie nauczania i dać każdemu z interwencjach interwencje, z którymi się spotykają musi wykonać pomyślne prace na poziomie klasy. Seria Zrozumienia składa się z pięciu książek z zakresu umiejętności Główny pomysł i szczegóły, konkluzje rysunkowe i tworzenie spisów, sekwencja, przyczyna i skutki oraz wskazówki kontekstowe Każda książka zaczyna się od przeglądu strategii, wykorzystując instrukcję wspieranie uczniów Dwanaście lekcji ćwiczeń w każdej książce umiejętności dodatkowo wzmacnia nowe koncepcje. Dostępne są pojedyncze, wielopoziomowe i kompletne zestawy elementów zrozumiałości w klasie, które można dostosować, aby zaspokoić potrzeby w klasie. Zestaw elementów interwencyjnych jest również dostępny, łączenie dwóch książek umiejętności Główny pomysł i szczegóły oraz rysunek Kon klamerki i tworzenie interferencji z czytaniem narzędzi diagnostycznych, wyrównywanymi czytnikami i materiałami referencyjnymi w celu dostarczenia kompletnego rozwiązania interwencyjnego Opcje Wydawnictwo informuje, że zagadnienia dotyczące rozumienia stanowią przykładowy program badawczy, odzwierciedlający badania w zakresie umiejętności czytania umiejętności czytania Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej. Publikacja, wydawnictwo Triumph Learning, LLC została założona w 1993 roku. Opcje Publishing jest wiodącym wydawcą uzupełniających materiałów edukacyjnych i programów interwencyjnych. Opcje Publishing s produktów interwencyjnych opierają się na podejściu opartym na badaniach, zachęcają do zaangażowania rodziców i wspierają przygotowania do testów. O Haight Cross Communications Założona w 1997 roku z siedzibą w White Plains, w stanie Kalifornia, Haights Cross Communications jest największym wydawnictwem edukacyjnym i wydawniczym poświęconym tworzeniu najlepszych książek, produktów audio, wydawnictw periodycznych, oprogramowania i usług internetowych, obsługujących następujące rynki edukacji uzupełniającej K-12, publicznych i s Biblioteki Chool, Konsumenci i kontynuacja edukacji medycznej Firmy Haight Cross obejmują Sundance Newbridge Educational Publishing Northborough, MA, Triumph Learning New York, NY, wydanie Buckle Down i opcje Publishing Iowa City, IA, nagrane książki Prince Frederick, MD i Oakstone Publishing Birmingham , AL. Contact Lydia Fine, 319 688-4144.2017 Odzyskiwanie danych rynkowych 6 Armstrong Road, Shelton, CT 06484 800 333 8802 Informacje o MDR. Przykro nam, te informacje są dostępne tylko dla członków EdNET Insight.

No comments:

Post a Comment